هنوز باید اروغ بگیرم دوستان

۵ پاسخ

آره من میگیرم

من میگیرم

غلط میزنه ولی دستش میمونه زیرش بعد برمیگرده

اگه کولیک و دل درد نمیگیره نیاز نیست

اگر غلت میزنه نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی