تا2.5ماهگی گرفتم
هنوزم گاهی دارم میگیرم🤣
من دیگه یه ماهه نمیگیرم ۲دقیقه بعد شیر خودش میزنه
دکتر به من گفت تا وقتی بتونه کامل بشینه
اوووف تمام کتفم درد میکنه تازه چون رفلاکس داره باید بیشتر رو دوشم بمونه
سوال منم هست؟
من الان یه ماهخ دیگه نمیگیرم 🫠 خودش تا بلندش کنم میزنه
من الان نمیگیرم خودش میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.