مامانا تا کی باید آروغ بگیرم؟؟
🫠

۸ پاسخ

تا2.5ماهگی گرفتم

هنوزم گاهی دارم میگیرم🤣

من دیگه یه ماهه نمیگیرم ۲دقیقه بعد شیر خودش میزنه

دکتر به من گفت تا وقتی بتونه کامل بشینه

اوووف تمام کتفم درد میکنه تازه چون رفلاکس داره باید بیشتر رو دوشم بمونه

سوال منم هست؟

من الان یه ماهخ دیگه نمیگیرم 🫠 خودش تا بلندش کنم میزنه

من الان نمیگیرم خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۱ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی