تا چند ماهگی اروق باید گرفت ماماناخ

۲ پاسخ

من خیلی وقته نمیگیرم خودش غلت میزنه آروغ میزنه

از وقتی که بشینه دیگه نیاز نیست آروغ بگیری

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل ها مامان قند و عسل ها ۱۰ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی