۴ پاسخ

ومنی که گهواره زاییده ولی من نزاییدم😂

تا42هفته اصلا واینمیسم بسمه

نه دیگه نمیتونم دارم از شدت فشار معده و کمر و کتف میمیرم،تااخرهفته دردم نگیره میرم بیمارستان دارم از فشار شکمم میترکم

عزیزم برا طبیعی تا ۴۲ هفته هم وقت هست حتی بیشتر

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی