خانوما من زایمان کردم طبیعی ولی سخت

۹ پاسخ

🥹🥹🥹خسته نباشی
واقعانم سخته
الکی نیس میگن اون موقع دعا کنی میگیره
یا بهشت زیر پای مادراست
من الان لگنم بدجور درد میکنه بخیهام هنوزم نیوفتادن

تبریک میگم عزیزم زیر سایه پدرومادر بزرگ بشه 😘 😘 😘 😘

ميشه يكم بيشتر توضيح بدي از اونجا ك چيشد رفتي بيمارستان و كلش

مبارک باشه بلاخره ب هر سختی گذشت دیگه

بسلامتی عزیزم ،اگه تونستی از تجربه ت بگو

به سلامتی مبارک باشه گلم🥰

مبارکه عزیزم

از تجربت بگو برامون

بسلامتی عزیزم مبارک باشه.
چرا سخت؟

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۳ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد