۸ پاسخ

انشالله همه چیز عالیه و جنسیت چیزیه که ته دلت دوست داری باشه😍😍😍

انشاءالله

انشالله خدا دلت رو شاد کنه

ان شاالله بسلامتی بری با خوشحالی برگردی

انشالله به امید خدا همه چیز عالی 🤲

ان شاءالله باخبرای خوب میای

ان شاالله همه چیز خوب باشه

سلام ای جان به سلامتی ان شاءالله منم دوست دارم زودتر برم انومالی سه هفته دیگه مونده هنوز

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته چهلم بارداری
مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری