سلام دارم میرم آنومالی دعا کنید همه چیز خوب باشه

۱۳ پاسخ

همه چی عالیه عزیز خوش خبربیای پیشمون😍😍

ان شاالله همتون برین وباخبرخوب وخوشحال برگردین عزیزم😍

انشالله باخبر خوب برمی‌گردی

الهیییی عزیزم چ لحظه شیرینی😍😍😍با خبر خوش برگردی

ان شالله عزیزم توکل بر خدا😍

انشالله با خبرای خوش برگردی گلم

دعامیکنم برای همتون که خودتون ونی نی هاتون سالم باشین وبسلامتی فارغ شین وبغل بگیرین نی نی هاتونوبه حق امام زمان🙏❤

انشالله همچی خوبع

انشالله همه چیز خوب باشه 😊

منم دارم میرم ان شاالله صحیح و سالم باشن

انشااله هرکی میره انومالی انتی ازمایش دکتر با خبرای خوش برگرده بسلامتی

ایشالله بسلامتی جفتتون سالم بمونیدآبجی

منم امروز ظهر وقت دارم🥰
ان‌شاءالله همه چی خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری