امروز میرم آنومالی دعا کنید همه چیز خوب باشه

۳ پاسخ

انشاالله ک خیر عزیزم منم باید چند روز دیگه برم انومالی☺️

ان شاالله همه چیز عالی و خوب باشه عزیزم برات دعا کردم

منم الان از انومالی اومدم خداروشکر همه چی عالی بود
انشالله برای شما هم عالی باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته چهلم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری