۷ پاسخ

چرا دکتر من چند روز پیش سونو کرد گفت معلوم نیست جنسیتش هنوز 🥲

خب یه هفته صبر کن برو انومالی ..تو وقت و هزینه صرفه جویی میشه خاهر😅

اصفهانی؟؟
آقااا نظرتون واسه سونوگرافی دکتر جواد فرخی چیه؟؟
رفتم پیشش؛ خودش نبود
خیلی دقیق سونو کرد ولی عکس خوب نداد بهم🥲
میخام بدونم دقیقه؟

اره.

اره ولی سونو جنسیت خدش هزینش ۱تومن همونو بزار دوهفته دیگه برو انومالی

سلام بله

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رزا کوچولو مامان رزا کوچولو ۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ودوم بارداری