کیا بچشون همسن پسرمنه و فعلا ختنه نکردن؟

۲ پاسخ

منم ک بعد چهل روزگی ختنه کردم راحت شدم و راحت شد

من ک ۲۳روزگی ختنش کردم درد نکشید هرچی کوچیکتر بهتر درد نکشه زیاد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان آردا مامان آردا ۱۲ ماهگی
مامان سایمان کوچولو مامان سایمان کوچولو ۱ سالگی