اینو واسش گرفتم خوبه برا درد ختنه؟

تصویر
۵ پاسخ

والا گفتن اینا خیلی تلخن پاراکید خوبه

پاراکید از همه بهتره

واکسن دوماهگی و زدم همینو دادم پسر میخورد

پاراکید بگیر خوشمزه تره اینا تلخن

استامینوفن پارکید میگن بهتره برای بچه
من برای واکسن از اونا دادم

سوال های مرتبط

مامان 🩵آقـــا پندار🩵 مامان 🩵آقـــا پندار🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۴ ماهگی