خانما من خیلی هی ترشح دارم مال چیه خطری نباشع

۴ پاسخ

پس طبیعیه

منم دارم
دکترم گفت طبیعیه، تو بارداری زیاد میشه

ابکیه یا غلیظه؟

نه عزیزم فک نکنم طبیعیه .منم هنوز دارم .من دوبار عفونت چک کردم خداروشکر چیزی نبود .اگه علائمی نداشته باشی پس طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری