۱۱ پاسخ

اگه سفید هست و بدون بو یا بوی کم و ملایم . خارش و سوزش هم اگه نداری که طبیعیه. دکتر گفت دیگه تو دوران بارداری ترشحا زیاد میشه و طبیعیه اگه همراه با اون علائما بود عفونته و باید بری دکتر

منم همش دارم سفید و ابکی بدون بو و خارش

بدون بو سوزش خارش هسن

عادیه من یه وقتا زیاد به وقتا کم یه وقت هیچی ..فقط ترشح باید حواست باشه زرد و سبز نباشه

منم امروز ترشح زیاد داشتم فکر میکنم طبیعیه

آبکی نباشه فکر کنم عادیه

چه شکلیه ؟اگ خارش و بو سوزش نداره و رنگش قهوه ای زرد و سبز نیست طبیعیه

نه عزیزم ترشح خیلی زیاد نشانه عفونت هست به دکترت بگعفونت ادرار و واژن در بارداری به خاطر ترشح هورمون ها عدایه نگران کننده نیست

من همش دارم

منم ترشحو گاهی دارم طبیعی هس

هممون داریم

سوال های مرتبط

مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری