عصرانه پسری
نصف موز و نصف نارنگی🥰

تصویر
۳ پاسخ

دختره من هيچي نميخوره

چرا موز رو له کردی بده دست خودش بهتر میخوره اینجوری غذا خوردن خودشم کم کم مستقل میشه

شیر چن بار میدی و چن سی سی
صبا ک بیدار میشه شیر میدی یا صبونه

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۱۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ♥️♥️🌝🌚 مامان ♥️♥️🌝🌚 ۲ سالگی