خانوما طریقه درس کردن کاچی برای بچه رو میگین

۳ پاسخ

همون فرنی بخدا میشه کاچی مثل کاچی ما نمیشه چبزی بزنی بخدا

دو قاشق آرد رو ده دقیقه روی شعله ملایم تفت میدیم
توی یه یه استکان آب داغ یه مقدار شکر یا نبات حل میکنیم میریزم روی آرد و سریع هم میزنیم که لطیف و صاف بشه
بعد شعله رو خاموش میکنیم میریزیم تو ظرف مورد نظر ، روش رو پودر نارگیل پودر پسته و بادام و گردو و دارچین میریزیم
اگه دوست نداشتی شکر یا نبات بزنی میتونی خرما یا شیره انگور بزنی

آرد رو با روغن زیتون تف میدم بعد بهش کمی آب و کمی شکر قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان آیـــدیــــن🤎🧸 مامان آیـــدیــــن🤎🧸 ۱۱ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی