۷ پاسخ

به اونایی هم که فروردین ۱۴۰۵ بچه دنیابیارن تا دوسال ماهانه ۲میلیون واریزمیکنن

سلام خانم آ قلبارگری سه ماه دوم جنسیت کامل و صد درصد میگه

به دهک ۱تا۷ میده فقط چیزی که میدونم

من بهداشت پرونده تشکیل دادم منتهااون کدی ک میگن واسه استعلامه رومیزنم میگه فعال نیست

والا همون یارانمونم این ماه قطع کردن🫤

میگن اذر واریزمیشه ولی هنوز نشد به اونایی که بچه زیر۲سال دارن وباردارهستن تادهک ۷میدن

من شنیدم ولی نمیدونم چیه و چجوری😕

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیوی🥝 مامان کیوی🥝 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری