به اونایی هم که فروردین ۱۴۰۵ بچه دنیابیارن تا دوسال ماهانه ۲میلیون واریزمیکنن
سلام خانم آ قلبارگری سه ماه دوم جنسیت کامل و صد درصد میگه
به دهک ۱تا۷ میده فقط چیزی که میدونم
من بهداشت پرونده تشکیل دادم منتهااون کدی ک میگن واسه استعلامه رومیزنم میگه فعال نیست
والا همون یارانمونم این ماه قطع کردن🫤
میگن اذر واریزمیشه ولی هنوز نشد به اونایی که بچه زیر۲سال دارن وباردارهستن تادهک ۷میدن
من شنیدم ولی نمیدونم چیه و چجوری😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.