خانومای باردار شما طرح یسنا میگیرین؟

۱۱ پاسخ

نه نمی‌گیریم چون دهک ۱۰ هستیم درصورتی که هیچی به ناممون نیست 😐

فامیل های باردار و شیرده ما دفعه های پیش گرفتن...ولی به من فعلا ک نریختن

نه .

اسمش واسه باردارها هست ولی تو بارداری نمیدن به هیچکس

واسم واریز کردن ولی رفتم گفتن نریختن

بله گرفتم

ماه پیش ریختن این ماه که هیچی نیومده توحساب

ببین کلا یه بار دادن دیگم ندادن ولی من دیدم تا دهک ۷ هست دادن

نه تا دهک۷ میدن با مرکز بهداشت ثبت نام کنی .قبلا تا دهک ۷ میدادن الان شنیدم تا ۵ میدن

نه من که نمی‌گیرم

من نه دهکم ۶
نمیدونم باید بدن یانه

سوال های مرتبط

مامان کیوی🥝 مامان کیوی🥝 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته دهم بارداری
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری