من دهک پنج. تاحالا ندادن یسنا
طرح یسنا بااون طرح۲ تومنی فرق نداره مگه؟؟
مام دهک۸ بودیم طرح یسنا هیچ وقت ندادن ولی فک کنم این ماهی ۲ تومنه رو به همه بدن
بهداشت گفت زیر دهک ۷ میدن
فقط مادران شیر ده
عزیزم به باردار ها خو نمیدن فقط به بچه های که ضعیف هستن میدن و بچه های که ۴۰۵ دنیا بیان
منم دهک ۱۰م فکنم بعد زایمان بدن
به دهک ۱۰ چیزی نمیدن عزیزم
سلام چجوری بفهمیم به ماهم تعلق میگیره یا نه
یسنا واسه دهک یک تا 5
اونم یکی درمیون میدن
کارت امید واسه همه بچه ها میذن که اون بعد دنیا اومدن بچه فعال میشه
نه طرح یسنا فقط شامل دهک های یک تا سه میشه منم هشتم بهم نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.