هفته ی بعد سه شنبه میرم واسه تعیین جنسیت🩷🩵

تصویر
۹ پاسخ

ووی عزیزم
منم چهارشنبه نوبت سونو دارم برا جنسیت
نمیگذره روزاااا

انشالا همون چیزی بشه ک میخوای عزیزم .صحیح و سالم تو بغلش بگیری عزیزم🤍

ب سلامتی من ک رفتم یکیشوگفت یکیشم گفت مشکوک

انشاالله که خواسته دلت با خواست خدا یکی باشه

عزیزم الهی سالم باشه هدیه خداست هر دو عزیزه

عزیزم انشاالله ک سالم باشه

هیچکس صبرنداره تا آنومالی چرا😅آدمو وسوسه میکنید 🤣

به سلامتی انشالله

انشاالله

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان ماه تابان🌸🩷🌜 مامان ماه تابان🌸🩷🌜 هفته بیستم بارداری
مامان دلساونی نی🩵 مامان دلساونی نی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری