مامانا خیلی دلم نسکافه میخواد میتونم بخورم ؟؟

۵ پاسخ

یه دونه بخور آخه هیچی نمیشه اگه همیشه بخوری بعد رو خواب بچه تعسیر‌ میکنه

آره من خیلی میخورم

آره گل

چرا نتونی

بخود ولی روز بخور

سوال های مرتبط

مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی