درجه زیر بغل چن باشه تب دارن ؟

۳ پاسخ

۳۷ و نیم به بالا
از دماسنج جیوه ای استفاده کنید و هرعددی بود نیم درجه بهش اضافه کنید

منم امروز واکسن پسرمو زدم تایپک قبلم نگا کن

۳۷/۵به بالا

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۵ ماهگی