گرمشه لباسشو کم کن ۳۷تب نیس
دمای اصلی بدن دمایی هست ک از مقعد با دماسنج گرفته میشه چون سخته و احتمال شکستن جیوه هستش بنابراین ما دمای زیربغل رو میگیریم و نیم درجه اضاف میکنیم تا دمای اصلی رو بدست بیاریم ۳۷.۵ خوبه بالاتر رفت مراقب باشین پاشویه بدین
لازم نیست اضافه کنی ۳۷.۵ به بالا خطر داره
چرا باید اضافه کنی؟ منم ازین دارم نمیدونستم اینطوریه
اینا دقیق هستن ۳۷ هم تب حساب نمیشه
۳۶.۴ تا ۳۷.۳ نرماله
۳۷خوبه ۳۷.۵به بالا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.