سلام عزیزان من رحم درد میکنه گهگاهی بنظرتون مشکلی نیست

۵ پاسخ

نه طبیعی

فرتیژست

شیافت فرتیژسته یااکتوژست؟

وقتی علائم خفیف داری یعنی همه چی نرماله اگر خدای نکرده دردخیلی شدید و غیرقابل تحمل داشتی باید بری دکترحتما

نه اوکیه بچه داره رشدمیکنه

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسام 😍😍 مامان آرسام 😍😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری