سلام عناب خوبع تو بارداری بخورم

۶ پاسخ

توی ماه دوم بارداری توصیه شده هر صبح ناشتا به دو تا دونه عناب سوره توحید بخونی و بخوری

میگن ماه های آخر خوبه

عالیه

اره ماه هشتم

خوبه ولی فکرکنم ماه هشتم باید بخوری

من میخورم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آبتین مامان آبتین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌ودوم بارداری
منتظر معجزه منتظر معجزه قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وسوم بارداری