سلام عناب خوبع تو بارداری بخورم

۶ پاسخ

توی ماه دوم بارداری توصیه شده هر صبح ناشتا به دو تا دونه عناب سوره توحید بخونی و بخوری

میگن ماه های آخر خوبه

عالیه

اره ماه هشتم

خوبه ولی فکرکنم ماه هشتم باید بخوری

من میخورم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌وسوم بارداری
منتظر معجزه منتظر معجزه قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وچهارم بارداری