دخیا عناب خوب بخوری تو بارداری براسرماخوردگی

۶ پاسخ

ممنونم

دکتر من گفت دونه به بجوشون ابشو صاف کن بخور شلغم هم خوبه
اناب هم گفتن خوبه ولی هر چیزی زیادش ضرره به اندازه بخور

آره بخور خوب هم هست

اره من دم میکردم با عسل عالی بود برا درمان سرفه .دکتر هم گفت خوبه بخور

پودر بادام تو اب جوش هم خیلی خوبه

اره میجوشونن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مریم😍🌿 مامان مریم😍🌿 هفته سی‌ام بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری