۴ پاسخ

تا وقتی که لکه بینی نداشته باشی کاملا عادیه و به خاطر بزرگ شدن رحمه منم شش هفته هستم و همینطوریم

پس خداروشکر خطر نداره ممنونم ازتون

منم دقیقا همین جوریم

کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری