۲ پاسخ

من یبار انجام دادم. مثل سونو معمولی هست وزن و ... توش نوشته میشه فقط یه جدول نمره داره به حرکت و تنفس و مایع دور جنین و اینا نمره میده هرکدوم ۲ نمره مجموعش میشه ۸کامل یعنی همه چی خوبه

تو هفته های آخر برای بررسی دقیق حرکات جنین میفرستن معمولا

سوال های مرتبط

مامان پسرام🧸🧸 مامان پسرام🧸🧸 ۹ ماهگی
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی