کیادوغ یا اب دوغ خیار دوست داشتن بخورن نینی شون چی بود

۱۱ پاسخ

من خیلی دوغ میخوردم پسر بود بعد حالت تهوع فقط شب داشتم عاشق کباب بود ویارم فقط کباب بود با خیلی سردرد داشتم به هر کی میگفتم این هارو میگفت پسره

من دختر بود

من قبل بارداری دوغ زیاد نمیخوردم الان عاشق دوغ و ماستم

من سر پسرم با دوغ زنده بودم فقط🫠😂

من دوغ خیلی دوست دارم هنوز مشخص نیس

دوستم میخورد پسر بود

من
دختر

خب پس منتظر میمونیم تا ان تی

دوست من می‌خورد دختر بود

خیلیا پسربودبچشون

دختر عمه من دختر شد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۸ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد