منم قبلا متنفر بودم از اش دوغ ولی از وقتی باردار شدم،عاشقش نشدم کلی دوسش دارم و بیشتر میخورم
لواشک لب نمیزدم ک الان تقریبا هرروز میخورم،البته شکلات بستنی،پفک هم زیاد میخورم طبق عادات قبل از بارداریم
احتمال دختر داد
منم خیلی دوغ میخورم
پسره عزیزم
من خیلی دوغ ترش میخوردم دختر بود
عاشق اش بودم و دختر بود
منک عاشق دوغم اللخصوص محلی شیر گوسفند
من پسر بود
من عاشق اش و دوغ شدم و دختره
من ویارم کلا دوغ و ماست بود
دختره
من اش دوست دارم ولی دوغ بدم اومده نمیدونمم
من دختره بچم
من دوسداشتم مخصوصا آش دوغ اما خب شیرینی و بستنی ام دوسداشتم پسر شد
من عااااشق اش و دوغم دختره
من عاشق دوغ و کشک و ماست شدم و بچه م پسره
شنیدم ترشی پسره
ولی خب من قبل بارداری لب به لواشک چیز ترش نمیزدم الان همش دارم لواشک ترشی میخورم بچمم احتمال دختر دادن🥹🥹
وای من خیلی عاشق دوغ ماهی اش دوغ بودم
پسر دار شدم
عاشق هردوشونم سر هردو حاملگی ام و بچه هام دخترن
من دوغ خیلی دوس دارم پسر
من دوغ دوس دارم، پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.