کیا تو بارداری شلغم دوست داشتن؟ جنسیت تو دلیتون چی بود؟

۴ پاسخ

من خان میارم نمک میزنم میخورم بچم دختره

من سردخترم بخاطر خواص خیلی زیادی که داشت مرتب خوردم.بارداریم عالی بود اصلا مریض نشدم..دخترمم خیلی خوشکل بود فکرکنم اثرات شلغم😂

وای از شلغم متنفر بودم و هستم...
چیه بوی گند میده:////

من پسر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری