سلام خانما خوبین کیک قهوه اشکالی داره بخورم

۷ پاسخ

من که پزشکم با اینکه به شدت حساسه گفت قهوه یک فنجون در روز مجازی البته من از اول بارداری کلا سه بار خوردم

نه هیچ اشکالی نداره حتی یه فنجون قهوه هم میتونی در طول روز بخوری

قند نداری بخور نوش جونت هیچ خوراکی مضر نیست اگر به اندازه بخوریم اینو پزشک گفت

وای من چقد دلم قهوه میخواد ولی ازاول بارداری نخوردم

بهتره که نخوری

ممنون

ن نوش جونت بخور

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری