۴ پاسخ

عاا منم دقيقا همين ماركو دارم
مزش مياد تو دهنم ولي بينيم ميبندم ميخورم😂😂
تويخچال بزارش مزش خوب ميشه زياد پخش نميشه تو دهن

من مولتی ویتامینی ک میخورم طعم و بو نمی‌ده راحتم ازش

تامیای ازویارهاخلاص بشی بازداروهاعوض میشه وداروهاحال توبدمیکنه ومعده توسنگین میکنه🥴

اهوممممم

سوال های مرتبط