خوردن باقالی تو بارداری فاویسم میاره؟

۵ پاسخ

من هرشب دارم باقلی میخورم خدارشکر چیزی نشده

فاویسم نمیاره ولی اگر فاویسم داشته باشی نباید بخوری و ماه های اخر هم نباید بخوری چون شاید جنین فاویسم داشته باشه و دچار کم‌خونی و بعدشم زردی و اینا بشه
بهتره که نخوری

خداروشکر، اوکی مرسی عزیزم

شنیدم که میارع

من که سر بارداری اولم خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری