۵ پاسخ

برکه هم اینجوری بود چندباری اول حرف اون گوش کردم متوجه شد بهش توجه دارم به مرور بهتر شده منم اول از کوره در می‌رفتم که صبر کن متوجه شدم که بهانشه دنبال توجه

وای پسرم منم همینه
اصلا صبر نداره

شاهانم همینه
بزرگتر شده،بدترم شده، میخواد اول به اون توجه بشه، یا تو حرفامون شرکت میکنه و یه چیزی میگه
دنبال نخود سیاهم میفرستیم،زود برمیگرده😁
من بیرون برای اینکه رفتاری نکنه که باعث خجالت بشه، حرفمو قطع میکنم و اول به اون میرسم،بعد که حواسش پرت شد و رفت،ادامه میدم😉

پسرمنم همینه متاسفانه

فکر کنم تو سنش طبیعیه چون ددددقققیییقققاااااااا پسرم همبنه

سوال های مرتبط

مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۴ سالگی
فرزند پروری فرزند
سلام مامانا خواهش میکنم اگه تجربه ای دارین کمکم کنید من پسرم از صب بیدار میشه بهونه میگیره همش گریه میکنه میگه مثلا اتوبوس میگم اتوبوس الان خونشه یه ۳۰ دقیقه فقط برای اتوبوس گریه میکنه خودشو میکوبه زمین منم همونو جواب میدم بعد اروم میشه این بار گیر میده به مثلا بالشت پتو ببریم تو ماشین دراز بکشم میگم ماشین خرابه یه نیم ساعت برای اون گریه میکنه وحشتناک مثلا خودشومیکوبه زمین بعد این بار میگه بریم پیش عمو بهمن میشه داماد همسایمون مثلامیبینی ساعت ۳ اونا دارن ناهار میخورن یا کار دارن نمیتونم اون لحظه ببرمش بعد وقتی یه چیزی میخواد اصلا با چیز دیگه ای گول نمیخوره دیگه اروم میشه میبرمش بیرونی جایی باز؟همینا رو تکرار میکنه از صبح بهونه و گریه تا شب دیگه خانما دیوانه شدمیا مثلا ۶ و نیم بیدار میشه میگه آجی باید پیتزا درست کنه آجی هم ۶ و نیم بیدار نمیشهاین دیگه تا ۹ که اجیش بیدار بشه همینو تکرار میکنه؟گریه میکنه چه خاکی بریزم تو سرم راهکاری دارین