۶ پاسخ

دعا کنین بچه منم وزنش ایندفعه خوب باشه
اوندفعه رفتم سونو ۲۶ هفته بود وزنش۸۶۰ گرم
دکتر سونو گفت حونرسانی بهش ضعیف داره میشه

اره عزیزم عالی منم همینم

اره نرماله

منم تو ٢٨همين بودم دكتر گفت عاليه

وزن طبیعی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی