سلام خانما... چرا پ دردام شروع نمیشه خستم شد!

۵ پاسخ

بچه ما جاش خوبه راحته میدونم تو ایران خبری نیست 🤣برا همین نمخاد بیاد

حالا من میترسم زودتر از موعد بیاد سراغم 🫠

اخی که یکی درداش شروع نمیشه یکی از هفته های پایین درد داره و نگران هرکی به طریقی میناله

نه فردا میرم تو 40

هنو ک ۳۸ و چند روزته اره؟

سوال های مرتبط

مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۱۰ ماهگی
مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی