خواهرا تو ازمایش گلوکز چند بار خون میکشن ؟

۵ پاسخ

سلام مامانا ی عزیز ازمایش گلوکز تو چند هفتگی میگیرن؟

سه بار و یه ادرار

ازمن دوبار خون گرفتن و یک ازمایش ادرار

سه بار بار اول ک خون کشیدن شربت کلوگز بهت میدن بابد بخوری بعدش ازمایش ادرار هم هستش هر یه ساعت یه بار خون میگیرن من شنبه ازمایش داشتم

سه بار

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری