خانما من کی برم انتی بهتره؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

عه باهم هستیم
منم ۳۱ خردادم
الانم‌ ۱۱ هفته و ۱ روزمه‌

من ۱۲ هفته و دوروز میرم

هفته بعد

فدات باهمیم من ۱۸ اذر میخام برم

تقریبا یه ده روز دیگه برو

۱۲ هفته

12 دو روز

باید عکس سونوگرافی تشکیل قلب و نشون بدی خودشون تاریخ میزنن
من الان 11هفته دو روز هستم
15ام باید میرفتم عکس فرستادم گفت 17 ام باید بیایی
با این تاریخ شما فکر کنم 18 ام بری

یه هفته دیگه

۱۲هفته و چندروز

۱۲ هفتع ک کامل شد

سوال های مرتبط

مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان فندق🩷🧸 مامان فندق🩷🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه‌ی خدا مامان معجزه‌ی خدا هفته سی‌وهفتم بارداری