دوستان صدک 17جنین یعنی چی

۴ پاسخ

یعنی جنین شما از ۱۰۰بچه ای که تو سن بارداری شما هستن از ۱۷ درصدش بزرگتر واز ۸۳ درصدشون کوچک تر هستش

عزیزم رشد جنین صدک بندی داره، از صدک ۲۰ تا صدک ۸۰ طبیعیه. از صدک ۲۰ کمتر، یعنی کمه.

یعنی از 17 درصد جنین های هم هفته خودش بیشتره وزنش... چقد بوده وزنش مگه

یعنی رشد جنین از ۱۰۰ درصد ۱۷ درصد بوده

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🤲🏻 مامان معجزه خدا🤲🏻 ۲ ماهگی
مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی