۳ پاسخ

معمولا از صدک پنجاه ب بالا قرار بگیره نرمال و کمتر باشه کمه و بالای ۷۵ خیلی خوبه

یعنی از بین ۱۰۰ تا جنین وزن بچه شما بین اوناست
وقتی میگه صدک ۲۵ یعنی از بین ۱۰۰ تا وزن بچه شما از بین صد تا جنین از ۲۵ تا بهتر و از ۷۵ تا بقیه کمتره
یا وقتی میگه صدک نود درصد یعنی از بین صد تا جنین وزن بچه شما از نود تا بهتره

منم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🤲🏻 مامان معجزه خدا🤲🏻 ۲ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری