۳ پاسخ

از ۲۸ تا ۳۲ هفته هم سونو وزن میفرستن حالا بستگی داره دکترت کی بفرستت

بعد گلوکز چند بود قندت

آره برا من گفته ۲۸ هفته روگام با آزمایش چکاب دوباره

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان نگاه💓 مامان نگاه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی