مامانا برا گلو درد چیکار کنم قرص بخورم باردارم ضرر داره

۶ پاسخ

دیفن هیدرامین میتونی قرقره کنی فقط .. قرص ازیترومایسین 250 هم میتونی بخوری
من ماه قبل مریض شدم اینا رو داد ت بارداری
سرم امپول هم مینویسن

شیر زردچوبه عالیه

دکتر به من استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین ساده داد خوردم هر ۸ساعت بعد یه هفته خوب شدم🫠

آبلیمو عسل بخور عزیزم .. داخلش فلفل سیاه زردچوبه بریز بخور شیر ولرم با عسل و فلفل سیاه بخور با زردچوبه

برو دکتر عزیزم بدون تجویز پزشک دارو نخور

دکتر برو خودش بهت دارو بده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری