خانوما برا وزن گیری بچه چی خوبه بخورم چیکار کنم؟؟

۲ پاسخ

الان که بچه وزن نمیگیره از ۷ ماهگی چربی میاد زیر پوست جنین

واسه وزن که الان زوده. چون فعلا داره سیستم عصبیش اوکی میشه. فعلا بادوم و گردو و ماهی بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری