دخترا برا وزن گیری نی نی چی میتـونیم بخوریم

۳ پاسخ

برای اوایل بارداری به من گفتن روزانه ۷ عدد بادام و ۲۱ عدد مویز ۷ عدد پسته و کشمش بخورم از دوران اقدام دارم میخورم ۴ مغز هم خوبه روزانه یک قاشق شیره انگور برای کم‌خونی خیلی خوب و مقوی هست
برای اخرای بارداری و وزن جنین هم شنیدم دلستر بستی آبگوشت اینا میگن برای وزن خود جنین خوبه

الان میتونم بستنی بخورم مشکلی نیس بنظرتون؟؟

حالا وزن گیری میگن اخرای بارداری مهمتره ولی از الانم خوردو خوراکتو تا میتونی مقوی و زیاد کن
ولی یکی دو هفته اخر بارداری خیلی مهمه میگن بستنی اینا خیلی وزن میده

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا روزهای ابتدایی تولد
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری