سلام مامانابرای وزن گیری بچه چی بخوریم

۴ پاسخ

هنوز وزن گیری جنین زوده، از ۲۸ هفته شروع رشد وزن گیری جنین است، فعلا از مادر تغذیه میکنه

عدسی بادام درختی گردو مغزیجات کلا خوبه انجیر هم بخور ک یبوست نگیری یوقت

حلیم

کره بادوم زمینی تخم مرغ کباب

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولوم🧸 مامان فندق کوچولوم🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد