خانما برا وزن گیری جنین چی خوبه که خوب بهش وزن بده ؟

۱۰ پاسخ

بادوم عالیه ،شیر، کباب ، حلیم هم ماه آخر میگن خوب وزن میده

بستنی آجیل کباب

فقط اش دندونی و حلیم عالیههههه

ماکارونی سیب زمینی

پروتئین

آجیل خوبه

وزنگیری بچه از ۷ ماهگی هست که باید چیزهای مقوی بخوری

کباب بدون نون

ماه های آخر دلستر بخور با بستنی

هنوز خیلی زوده که!! وزن گیری بچه برای سه ماه دومه.الان هرچی بخوری خودت وزن میگیری😂

سوال های مرتبط

مامان نیلـ🧸ـماه


🍒 مامان نیلـ🧸ـماه 🍒 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولوم🧸 مامان فندق کوچولوم🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری