بادوم عالیه ،شیر، کباب ، حلیم هم ماه آخر میگن خوب وزن میده
بستنی آجیل کباب
فقط اش دندونی و حلیم عالیههههه
ماکارونی سیب زمینی
پروتئین
آجیل خوبه
وزنگیری بچه از ۷ ماهگی هست که باید چیزهای مقوی بخوری
کباب بدون نون
ماه های آخر دلستر بخور با بستنی
هنوز خیلی زوده که!! وزن گیری بچه برای سه ماه دومه.الان هرچی بخوری خودت وزن میگیری😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.