سلام خوبین
به دهن بچم برفک افتاده چیکار کنم ؟

۴ پاسخ

قطره نیستاتین من میدادم

از کجا فهمیدی زده میتونی عکس بدی؟

دکتر ببر قطره میده

نیستاتین بزن

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشگل مامان نینی خوشگل ۱۴ ماهگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۴ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۴ ماهگی