برا ازمایش قند چی باید همراه باشه

۴ پاسخ

خودت و خودت

یه همراه که اگه نتونستی تحمل کنی همراهت باشه آب خنکم با خودت ببر میگن خیلی خوبه محلول و باهاش قاطی کن بخور من چون نتونستم تحمل کنم سه مرحله خون دادم

آب یخ ببر ک راحت تر خورده بشه

هیچی فقط خودت

سوال های مرتبط

مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی