۴ پاسخ

سلام خانوما من قرص فولیک اسید+ید میخورم و حالمو بد کرده باعث ایجاد تهوع شده هر کدوم از شما اگه تجربه ای دارین میشه بگین

قولنامه یا اجاره نامه کارت شناسایی خودت و همسرت به من اینارو گفت ببرم

وای منم نرفتم .اگه برم با تیپا بیرونم میکننن

سونوها و آزمایشاتت رو و کارت ملی

سوال های مرتبط

مامان نخود‌‌فرنگی مامان نخود‌‌فرنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری