برای تشکیل پرونده باید چی ببرم مرکز بهداشت؟

۱۰ پاسخ

آزمایشا و سونوهات

سونو تشکیل قلب جنین و ازمایشات کلا اگر هفته ۲۰ هستی هرچی سونو داری ببر

مدارک پزشکیتو همه رو ببر چون باید ثبت کنن تو سیستم

شماره ملی،مدارک پزشکی وبارداری

ازدخترقبلی ات هست فقط آزمایشهاوسونوهاروببر

من رفتم یارو انقد اسکل بود یادش رف اسممو بنویسع تو دفترچه همه چی نوشت جز اسمم😂😂

مدارک پزشکی که تو بارداری دادی.

تمام سونو ازمایشاا

مدارکا خودت و احتیاطی شوهرت
سونو و ازمایشا

مدارک باداری
آزمایش سونوگرافی و....

سوال های مرتبط

مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وسوم بارداری